Min Födelsedag 17 år

Idag är det min födelsedag och den firades med pappa, mamma, Elin och Axel. Såhär såg det ut.
 
Axel och jag har driften denna veckan så Axel satte klockan på 05:20 för att gå upp och hem till sig och fixa iordning sig för att sedan gå till djurhuset och påbörja morgonrutinen. Idag gjorde han inte riktigt som han brukade, utan efter han gick först hem till sig men kom tillbaka efter en stund med 20 st röda rosor, ett brev, en present och två dounats. Hur gulligt som helst och jag blev så glad! Men jag fick varken öppna eller läsa brevet när han var med mig, utan det skulle jag få göra när han hade gått. Så vi låg och mös fram till 06:00 för då var han tvungen att gå. Jag läste brevet direkt när han stängde ytterdörren, och det var nog det finaste brevet jag någonsin har läst! Presenten ska vi inte snacka om... Jag älskar verkligen halsbandet han gav mig. Äkta silver, äkta guld, äkta diamanter, allt han gav mig var äkta!! Detta halsbanden tänker jag aldrig ta av! Väldigt få som har en lika fin, bra, underbar, vacker, omtänksam kille som jag har blivit förälskad i ;-) 
 
Själv hade jag drift fram till klockan 18:15, så jag kom hem ungefär vid halv 7.
 
Då satt mamma och Elin på mitt rum medan pappa och Axel var och handlade pizza till middagen. Jag hann duscha av mig det mesta iallafall av ko-lukten innan vi alla satte oss och började äta. Efter det gick vi tillbaka till mitt rum och jag fick öppna mina presenter som jag fick av familjen. Jag blev jätte glad av allting!! En mycket lyckad födelsedag kan jag berätta. 
Den största presenten jag fick var att mamma och pappa skulle bjuda på startpaketet (4 500 kr) ,det gäller när jag håller på att skaffa körkort. Yieepii :D 
 
Nu ligger jag här i sängen och är jätte glad över min födelsedag. Skulle inte kunna tänka mig något bättre! Älskar er alla <3
 
Upp