Fredag 13:de

Idag är det fredag 13:de och jag sitter uppe och kollar Grey´s Anatomy medan Axel ligger i sängen bredvid och sover. Planerna idag: senare ikväll ska vi åka till Bosse och Lena och äta flygande Jakob. Imorgon ska vi åka till A mamma och äta middag med hon och några andra av deras vänner. Mysigt! 
 
Jag är inte i skolan idag och det är på grund av att både igår och idag så är det utvecklingssamtal på skolan. Jag hade mitt igår så det är därför jag är ledig idag. Väldigt skönt att få en dag längre helg än alla andra.  
 
Nu väntar jag bara att pappa Janne ska ringa i ko klockan så att jag får frukost. Ni som inte vet så gör Janne alltid frukost till oss på morgonen och när det är klart så ringer han på ko klockan. Dock hatar jag bjällran för att den låter förjävligt, så brukar ofta hålla för öronen när jag hör honom närma sig trappan. 
 
 
Här var man i Cuba och var brun!! Vill bort från kalla Sverige. 
 
Allmänt | |
Upp