Fyrhjulning galning

Igår skulle jag, Janne och Axel sätta upp vägstolpar. Jag vet inte hur många timmar vi höll på eller rättare sagt Axel och Janne. Som tur var fick jag äran att köra fyrhjulingen medan dom satte upp stolparna. Det var sjukt kul att gasa på,  jag hade typ tävling med mig själv. Bromsa in lite och sen på med högsta gasen :-) 

Jag kommer antingen inte åka någon fyrhjuling på länge så jag passade liksom på att lite kul. 
På vägen hem körde jag och Axel satt bredvid mig. Janne och hunden fick sitta där bak på släpet. Kan ju berätta att dom inte tyckte det var lika kul o åka fort. Axel sa åt mig att sakta ner farten och klagade på att jag körde för fort, men jag vet innerst inne att han tyckte det var kul ;-) jag ville ju inte åka långsamt som en snigel, + att det var svin kallt ute så man ville ju komma hem så fort som möjligt! Tror dock inte jag får vara förare i fortsättningen 😂😂


Upp