Fast and the furious 7

I lördags så var jag och Karoline på bio i Göteborg för att kolla på Fast and the furious 7! Jäävlar vad bra den var! Bästa filmen utan tvekan!!
Började gråta inne på bion flera gånger, men tyckte det var jätte pinsamt så försökte verkligen hålla tillbaka de. Men då gjorde det bara ont i hjärtat och värkte i hela kroppen typ. Det var en gång jag kände att jag vill springa ut från bion och bara gråta ut. Har aldrig känt så som jag gjorde då inne på en bio. Har aldrig heller sätt på en film som har fått mig att känna så som jag gjorde. 
 
Längtar tills filmen kommer ut på swefilmer så att jag kan ligga i min säng och kolla på den på datorn med högtalarna inkopplade. Då ska det dessutom finnas massa choklad, godis och gråtpapper bredvid mig. 
En film jag verkligen tycker ALLA borde se! 
 
14 April 2017 kommer Fast and the Furious 8!!! 
 

 

Upp