Värsta skolavslutningen någonsin!

Idag var det skolavslutning på Strömma... Det var seriöst den värsta någonsin! Många andra som har tagit sommarlov har varit så exalterade och jätte glada över det. Det är även många som har sagt till mig "gud vad segt att ha sommarlov så sent". På Strömma så slutade vi den 24 juni. Jag är dock väldigt glad över att vi slutade senare än vad alla andra gjorde. Har aldrig varit så förstörd som jag är nu på någon annan skolavslutning. 
Grejen är det att Strömma är ingen vanlig skola. Alla mina kompisar och jag har bott på internat vid skolan på vardagarna, vilken har gjort att vi har umgåtts med varandra 24/7. De är min extra familj. Så mycket vi har gått igenom tillsammans. Det är helt sjukt! Vilka minnen man har fått!!
 
Det kommer inte komma in några nya 1:or till hösten och det har gjort att vi då har tänkt byta skola för att tillslut kommer inte skolan få in några pengar vilken gör att den kanske kommer läggas ner. Alla kommer inte kunna byta till en och samma skola pga att man kanske inte får inackoderingsbidrag eller andra saker. Så vi kommer då att splittras... Detta var sista dagen tillsammans allihopa! 
Tänk att vi har blivit en familj som älskar varandra, och gjort så mycket tillsammans och sen helt plötslig ska man splittras och kommer inte kunna umgås som man har gjort förut... :( 
 
Man kommer sakna dom sena kvällarna, åkturerna, cp rycken, supkvällarna och mest av allt dessa knäppa kompisarna <3
 
 
 
 
 
 
 
The Strömma lads <3
 
 
 
 
 
 
Upp