Vlogga kanske?

Heeej!!
 
Hur mår ni?? om ni frågar mig så mår jag rätt så bra faktiskt. Har gått tre dagar i skolan än så länge efter lovet. I måndags flyttade jag från mitt 2manna rum till ett ensamrum. Jag bor fortfarande kvar i hus 9, fast denna gången granne med Axel och Ludwig. Så nu slipper A gå så långt på morgonen när han ska till sig. Som sagt så flyttade jag och jag har inte fixat iordning allt än men det kommer en video snart på hur det ser ut i mitt nuvarande rum. 
 
Igår försökte jag börja med min rutin igen som jag hade innan lovet. Då var jag ute och gick med Bamse i 1h, och det var hur skönt som helst! Sedan när jag kom hem kände jag mig jätte duktig och hade motivationen till att försätta träna mage och rumpa. Jag har märkt att efter jag har varit ute och gått så mår jag så mycket bättre. Om jag ligger hemma och inte gör någonting får jag bara ångest över att jag inte vart ute och gått, eller att jag ligger efter i skolarbete och känner mig allmänt dålig på allt. Men nu försöker jag att efter skolan så pluggar jag en stund och sedan går jag ut och går antigen med eller utan Bamse och sen får jag välja själv vad jag vill göra på kvällen, typ ledig tid :) 
 
Jag har faktiskt velat börja vlogga och med det menar jag videoblogga. Istället för jag skriver till er så får ni se en video på vad jag har gjort och pratar med er. Det är ju roligt om man varierar lite. Men det är två saker som stoppar mig...  1. Jag känner mig inte så jätte bekväm framför kameran och prata. 2. Jag har ingen bra kamera, har bara min iphone som jag får använda då.  
Men vi får se vad som händer. 
 
 
 
#1 - - Proppen:

Vi vill se vloggar :D

Svar: Ska bara skaffa en GoPro, sen blir det vloggar :)
Emilia

Upp