Fått sommarjobb på skolan

Äntligen har jag fått mitt första sommarjobb!! Dock är det i djurhuset på min skola (Munkagårdsgymnasiet), men vad spelar det för roll, det viktigast är att jag tjänar ihop egna pengar och kan skriva det på mitt CV. 
 
Kravet för att få jobba på skolan är att man inte ska ha någon ogiltlig frånvaro vilket jag inte har! Duktig flicka, jag vet.
När jag fick schemat så såg jag att det bara var jag och två elever till som fått jobbet och så var det lärarna såklart. 
 
Detta är mina arbetstider: 
JULI : 14-17, 19-21, 28-31
AUGUSTI : 1, 10-14 + ev 8 eller 9
 
Jag ska jobba 7-16.15 och har rast 8.30-9.00 och 12-12.45. Arbetet innebär skötsel av djuren(såklart), lite trädgårdsarbete, stängsling, målning och även hjälpa tex lagård när ungdjuren på bete ska flyttas till ny hage.
 
 
 
 
Upp