Sjuka hela slanten

Igår i skolan började jag hosta på morgonen när jag vaknade, och kände mig inte 100 % bra. Gick på alla lektioner som vanligt men efter middagen gick jag och la mig i sängen för att vila till kvällsmaten. Där mådde jag inte alls bra, men ville fortfarande vara i skolan för tänkte kanske att det skulle gå över på natten. 
Icke sa nicke, den natten var hemsk!! Vaknade flera gånger för att jag frös som en isbit och sen vid 06:00 tiden svettades jag som en gris. Gick då upp och tog en dusch men efter höll jag på att spy.
Smsade mamma och sa att jag ville hem och nu ligger jag i min säng med 38,6 grader feber, slemhosta och ont i huvudet. 
Mamma var sjuk förra veckan och nu är pappa, jag och Elin sjuka. Anton börjar också känna sig dålig. 
 
Något som skulle passa bra nu är en påse godis, nutella och päronsplitt :-) Man måste ju ha kuckelimuckmedicin när man är sjuk ;-)
 
 
Allmänt | |
Upp