8 månader

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min och Axels 8 månaders dag! Okeej, den där sög! Det lät ju inte ens bra när man sa den ramsan högt för sig själv.
 
Imorse efter frukosten gick jag och Axel ut för att fixa iordning en liten del av ladugården för det sägs att Janne kanske ska ha höns där, men vem vet? Så vi resnade lite och fixade utrymme där + städade (soppade). Efter någon timme ute ropade Janne in oss för att vi skulle fika och efter fikat så gick axel ut igen och "finslipade" lite medan jag valde att stanna inne och plugga. Duktig tjej här! :D 
 
Nu åkte precis Lena härifrån. Men hon kom med en tårta, jordgubbar och en stor chokladboll för att vi skulle fira våran 8 månaders dag. Gott! 
 
Om en stund ska jag och Axel göra maten. Det blir (enligt Axel) "Emilias specialare" = pasta, salladskyckling och currysås. Allt det lägger man i en stor gryta och rör om tillsammans. 
Mer händer nog inte idag. Men imorgon ska jag, Axels mamma och Axel åka in till Gbg och strosa, ska även videoblogga då, så ni kommer få se en film istället för ett blogg inlägg! Spännande! :D 
 
NU - FORSÄTTA PLUGGANDET! 
 
Allmänt | |
Upp