Nytt år, nya mål

Nu när jag tänker tillbaka på 2015 speciellt i slutet av året så tycker jag att jag har varit extremt lat och bara låtit tiden rulla iväg. Till exempel nu på jullovet, har jag ens gjort någon nytta???? Joo, men det har jag, gymmat 3 gånger och umgåtts med Axel hela tiden... Nej, men seriös... Jag får änna lite ångest för jag inte har gjort något. Jag längtar nästan tills skolan ska börja så att jag har någonting att göra på dagarna. Har faktiskt börjat gilla när jag har en rutin att följa. Som till exempel efter skolan så går jag ut och går i 40 minuter sedan duschar jag, äter, pluggar och sen är det läggdags. 
 
Jag tror att detta året kommer jag få sjukt mycket erfarenhet i så mycket som till exempel jobb/arbete. Nu i slutet av 2:an och i början av 3:an så ska vi ha 13 (tror jag) veckors praktik + jag tror jag har ett sommarjobb också. Denna sommaren kanske jag får min första lön, lääääängtar!! :-D Då undrar ni säkert vaddå tror har ett sommarjobb...? Maria som är chef över djurhuset på skolan har frågat ganska ofta om jag är intresserad på att jobba där över sommaren, vilket jag har sagt att jag är. Så det är bara vänta och se vad som händer. 
 
Detta inlägget var lite rörligt och vet själv inte vad jag ville förmedla, men om man sammanfattar detta så vill jag önska alla god fortsättning och ta tag i era liv för man får aldrig tillbaka tiden. ;-) 
 
Upp